اخبار برگزیده

کد خبر:115018
پ
فاقد تصویر شاخص
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

کارکنان، پایه‌های اساسی رشد و تعالی شرکت هستند

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مراسم تقدیر از کارگران نمونه کارکنان جوان و تلاشگر فولاد هرمزگان را پایه‌های اساسی رشد و تعالی این شرکت معرفی کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مراسم تقدیر از کارگران نمونه کارکنان جوان و تلاشگر فولاد هرمزگان را پایه‌های اساسی رشد و تعالی این شرکت معرفی کرد.

 

*** نقش نیروی انسانی در سازمان توانمند

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه نیروی انسانی با انگیزه و توانمند، سازمان توانمند را به وجود می‌آورد افزود:

یکی از مهمترین مولفه های موفقیت فولاد هرمزگان ، نیروی انسانی جوان و پرتلاش این شرکت است.

 

*** عملیاتی کردن رهنمود‌های رهبری

 

فرزاد ارزانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت ازکالای ایرانی، افزود:

شعارهای چند سال اخیر بیشتر اشاره دارد به مسائل اقتصادی و برای اینکه بتوانیم رهنمودهای رهبری را در فولاد هرمزگان عملیاتی کنیم بایستی علاوه بر افزایش تولید، محصول با کیفیت تولید کنیم که تحقق شعار سال در گرو همراهی، همدلی و هم افزایی  کلیه کارکنان است.

 

*** حمایت از کالای ایرانی با افزایش کیفیت

 

وی اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی با افزایش کیفیت، افزایش تولید ، کاهش هزینه‌ها و رقابت پذیری تولیدات میسر است.

 

*** نقش صنایع فولادی در حمایت از کالای ایرانی

 

وی بیان داشت : بدون شک در راستای حمایت از کالای ایرانی صنایع فولادی به ویژه فولاد هرمزگان که محصولات با کیفیت بالا تولید می‌کند نقش مهمی دارند چراکه می‌توانند در  تحقق این راهبرد اساسی موجب رشد اقتصادی، اشتغال زایی، پویایی تولید، رونق صادرات، ایجاد ارزش افزوده بالاو قدرت ارزآوری در کشور شوند.

 

*** دستیابی به اهداف تولید با تلاش کلیه کارکنان شرکت

 

وی اظهار کرد: دستیابی به اهداف تولید به تلاش کلیه کارکنان شرکت مخصوصا کارکنان خط مقدم جبهه تولید بستگی دارد که مشغول کار و فعالیت هستند.که اگر طبق برنامه پیش برویم قطعا در این مسیر موفق خواهیم شد.

 

*** رقابت با دنیا

 

مدیرعامل فولادهرمزگان گفت: رقابت در دنیای امروز بسیار سخت است که با وجود تحریم‌ها و مشکلات باید تلاش کنیم تولید با کیفیت داشته باشیم چراکه ما یک بنگاه اقتصادی صادرات محور هسیتم وباید بتوانیم با دنیا رقابت کنیم که تحقق این مهم به سختکوشی و تلاش کلیه کارکنان   شرکت بدست می‌آید .

 

*** سهم فولاد هرمزگان از فولاد کشور

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پایان یادآورشد:

فولادهرمزگان بیش از ۸ درصد فولادکشور را تولید می‌کند که باید علاوه بر ثبیت، افزایش تولید را رقم بزنیم و سهم خود را را در تولید و اشتغال در کشور افزایش دهیم.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

کلید مقابل را فعال کنید