اخبار برگزیده

کد خبر:116067
پ
سید حجت شفایی
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر:

برپایی نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره و جواهر با حضور ۱۰ شرکت خارجی

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر از برپایی نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره و جواهر با حضور ۱۰ شرکت خارجی خبر داد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر از برپایی نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره و جواهر با حضور ۱۰ شرکت خارجی خبر داد.

 

*** نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره و جواهر

 

به گزارش معدن پرس، سید حجت شفائی درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره و جواهر، اظهار داشت:

۱۰ شرکت خارجی از کشورهای ژاپن، ترکیه، ایتالیا، آلمان و انگلیس با حضور در این نمایشگاه جدیدترین تولیدات و نوین ترین دستگاه‌ها، تجهیزات، روش‌ها و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را به نمایش می‌گذارند.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ مراجعه کنند ضمن اینکه با پلیس راهور در تعامل هستیم تا اگر امکان داشته باشد، ساعت برگزاری این نمایشگاه را به نوبت عصر تغییر دهیم که در همین رابطه اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در ادامه افزود:
در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی ‌و توانمندی‌های این صنعت ایران به معرض دید دست اندرکاران بازارهای هدف و عموم مردم قرار خواهد گرفت.
همچنین اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، تشکل‌های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
*** معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی‌های تولید داخلی
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و توانمندی‌های تولید داخلی معرفی می‌شود، گفت:
آشنایی تولیدکنندگان با نوین‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات برخی از اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته است.
در صورتی که زیرساخت‌های این صنعت در کشورمان فراهم شود، جایگزین خوبی برای صنعت نفت و فرآورده‌های آن به شمار آید.
*** وجود آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های دست و پاگیر در حوزه تولید
به گزارش معدن پرس، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در پایان، خاطر نشان کرد:
کشورمان از نظر فناوری و شیوه‌های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت وجود دارد، آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های دست و پاگیر در حوزه تولید به خصوص صادرات است.
این درحالی است که کشورهای حوزه خلیج فارس بازار خوبی برای مصرف مصنوعات طلای ایرانی هستند.
انتهای پیام///
منبع
معدن پرس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

کلید مقابل را فعال کنید