اخبار برگزیده

کد خبر:116558
پ
۲
عضو اتاق بازرگانی ایران:

عمده‌ محصولات فولادی قابلیت عرضه در بورس را دارند/ وزیر صنعت، نظرات تشکل‌های زنجیره فولاد را بشنود

عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه عمده‌ محصولات فولادی قابلیت عرضه در بورس را دارند بر ضرورت برگزاری نشست وزیر صنعت با تشکل‌های زنجیره فولاد تاکید کرد.

عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه عمده‌ محصولات فولادی قابلیت عرضه در بورس را دارند بر ضرورت برگزاری نشست وزیر صنعت با تشکل‌های زنجیره فولاد تاکید کرد.

 

*** عرضه محصولات فولادی در بورس

 

به گزارش معدن پرس، بهرام شکوری با اشاره به راهکار وزیر صمت درباره عرضه تمام محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا، اظهار داشت:

اشکالاتی در ساختار و نحوه فعالیت بورس کالا وجود دارد که مورد اعتراض فعالان زنجیره هست که یکی از این ایرادات استفاده نکردن از نظرات تشکل‌های، زنجیره فولاد است.

بخش عمده‌ای از محصولات فولادی زنجیره مثل کنسانتره ،گندله و آهن اسفنجی قابلیت عرضه در بورس کالا را دارد و به نظر می‌رسد سنگ‌آهن نیز حتی قابلیت عرضه در بورس کالا را خواهد داشت.

بنابراین انجمن سنگ‌آهن نیز برای عرضه سنگ‌آهن به بورس کالا اقدام کرده است.

 

به گزارش معدن پرس، عضو اتاق بازرگانی ایران در پایان با اشاره به دلایل برگزاری نشست وزیر با فعالان حوزه صنعت، تصریح کرد:

به نظرمی رسد بهتر است وزیر جدید صمت نشستی با انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی ازجمله کمیسیون معدنی صنایع و معادن اتاق ایران داشته باشد.

در صورت برگزاری چنین نشستی، یقیناً دغدغه فعالین درباره بورس ، مدیریت بورس و شرایط بورس رفع خواهد شد و مجرای بورس کالا می‌تواند به‌عنوان یک ابزار، بازار داخلی را متعادل کند.

اگر این نشست برگزار شود یقیناً دغدغه فعالین درباره بورس ، مدیریت بورس و شرایط بورس رفع خواهد شد و مجرای بورس کالا می‌تواند به‌عنوان یک ابزار، بازار داخلی را متعادل کند.

فولادبان

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

کلید مقابل را فعال کنید