اخبار برگزیده

کد خبر:86998
پ
فاقد تصویر شاخص
با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صمت؛

پروژه توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صمت روز سه‌شنبه در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا و چند طرح تولیدی و عمرانی در اصفهان روز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صمت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری صنایع ایران،طرح توسعه فولاد سبا در زمینه تولید کلاف نورد گرم، ورق‌های فولادی و ورق آجدار فعالیت دارد و با بهره‌برداری از این فاز توسعه‌ای ظرفیت تولیدش از ۷۵۰ هزار تن به ۱٫۶ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

 

*** بهره‌برداری از طرح پروژه توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا در اصفهان

 

میزان سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از طرح توسعه‌ای این کارخانه، ۱۴۶ میلیون یورو به صورت ارزی و ۲ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال به صورت ریالی و در مجموع ۲۲۰ میلیون یورو است که برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

پروژه‌های زیرساختی در زمینه احیا مستقیم، تصفیه و توزیع آب، توسعه پست برق و توسعه ایستگاه گاز برای راه‌اندازی این فاز به اجرا درآمد و راه‌آهن با هزینه ۷۱۱ میلیارد ریال ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری صنایع، شرکت دانیلی ایتالیا سرمایه‌گذار خارجی طرح و کنسرسیومی شامل شرکت‌های صفا فولاد، تامکار، میکا سازه و سازاندیش پیمانکاری آن را برعهده داشت.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =

کلید مقابل را فعال کنید