اخبار برگزیده

کد خبر:113483
پ
فاقد تصویر شاخص
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان عنوان کرد

واژه آتشکاران نمادی ماندگار برای همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، واژه آتشکاران را نمادی ماندگار برای همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان قلمداد کرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، واژه آتشکاران را نمادی ماندگار برای همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان قلمداد کرد.

 

*** مستند آتشکاران

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، واژه آتشکار، نمادی ماندگار برای همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان است.

در تمام فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای که با تصویرگری یا قلم فرسایی به موضوع همت کارکنان ذوب آهن پرداخته‌اند، این نماد مورد توجه قرار گرفته است.

کلیپ مستند آتشکاران که اخیراً توسط مستندسازان شبکه خبر تولید شد و به نمایش درآمد، یکی از همین فعالیت‌‍‌های خوب رسانه‌ای بود.

اما آنچه این کلیپ را از سایر کارهای تصویری متمایز ساخت، حضور پرشور و با نشاط کارکنانی بود که مقابل دوربین قرار گرفتند تا به نمایندگی از تمام همکاران خود، عشق به کار و تلاش در این مجتمع عظیم صنعتی را برای مردم ایران زمین روایت کنند.

این روایتگری، با استقبال خوبی مواجه شد، تا آنجا که مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت، در آیینی ویژه از تلاشگران حاضر در کلیپ آتشکاران به عنوان نمایندگان همکاران سخت کوش دیگر تجلیل به عمل آورد.

 

*** اهدای لوح تقدیر به کارکنان ذوب آهن اصفهان

 

مدیرعامل شرکت در این آیین ضمن اهداء لوح تقدیر به این همکاران گرامی، گفت: این تلاشگران، با چهره‌هایی بشاش و با نشاط، شور و شعف خود هنگام کار در این مجتمع عظیم صنعتی را به رخ کشیدند.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، شایان ذکر است، تبلیغ و تیزر تلویزیونی مستند “آتشکاران” به مدت یک هفته در شبکه سراسری خبر صدا و سیما پخش و نمایش آن نیز از تاریخ ۲۰مرداد در دو نوبت آغاز و تا ۱۰روز ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام///

منبع
روابط عمومی ذوب آهن اصفهان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =

کلید مقابل را فعال کنید