اخبار برگزیده

کد خبر:117783
پ
فولاد
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن:

بزرگ‌ترین خرید حوزه فولاد در بورس کالا برای نهضت ملی مسکن انجام شد/ خریداری ۹۰ هزار تن فولاد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از خرید ۹۰ هزار تن فولاد از طریق بورس کالا به مبلغ حدود ۲ هزار میلیاردتومان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از خرید ۹۰ هزار تن فولاد از طریق بورس کالا به مبلغ حدود ۲ هزار میلیاردتومان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

 

*** بزرگ‌ترین خرید حوزه فولاد در بورس کالا
 

به گزارش معدن پرس، محمدرضا مهدیار اسماعیلی از بزرگ‌ترین خرید حوزه فولاد در بورس کالا برای نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود:

وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت صمت و وزارت اقتصاد و امور دارایی، ۹۰ هزار تن کالا، شامل چهار نوع میل‌گرد پرمصرف مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، به مبلغ حدود ۲ هزار میلیارد تومان خریداری کرد.

 

وی در ادامه، افزود:

این کار با هدف مدیریت زنجیره کالا از معدن تا مسکن انجام شده است و چندین پیامد دارد و با این کار عملاً در سال پیش‌رو بخش عمده‌ای از عملیات ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن نسبت به افزایش قیمت‌ها، بیمه می‌شود.

بنابراین پروژه‌هایی که در فرایند مراحل ساخت هستند، نگران افزایش قیمت تمام شده نخواهند بود.

این بزرگ‌ترین معامله خرید فولاد برای عملیات تولید مسکن در کشور محسوب می‌شود.

 

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن همچنین از مراحل بعدی خرید در حوزه سایر مصالح، مانند سیمان در آینده نزدیک به نفع پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید