اخبار برگزیده

کد خبر:115645
پ
فاقد تصویر شاخص

اولین گردهمایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر صنایع استان هرمزگان به میزبانی فولاد هرمزگان

اولین گردهمایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر صنایع استان هرمزگان به میزبانی فولاد هرمزگان و با استقبال مدیر عامل فولاد هرمزگان از برگزاری این نشست‌ها برگزار شد.

اولین گردهمایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر صنایع استان هرمزگان به میزبانی فولاد هرمزگان و با استقبال مدیر عامل فولاد هرمزگان از برگزاری این نشست‌ها برگزار شد.

 

*** مزیت تشکیل کمیته‌های تخصصی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیر عامل فولاد هرمزگان با استقبال از برگزاری این نشستها  اظهار داشت: تشکیل کمیته‌های تخصصی شوراهای امر به معروف کمک شایانی در جهت هم فکری و درک بیشتر مسائل و ارائه راهکارهای کاربردی در جهت تسهیل امور مربوط به تولید و صنایع می‌کند.

فرزاد ارزانی اظهار کرد:  امر به معروف و نهی‌ از‌ منکر یکی از آموزههای دین اسلام است که ما وظیفه داریم براساس محیط صنعتی که در حال فعالیت هستیم آنرا به زبان تولید و صنعت ترجمه کنیم و مصداقهای مختص به صنعت را به خوبی بشناسیم. 

 

*** الگو پذیری از اقتصاد مقاومتی

 

مدیر عامل فولاد هرمزگان با اشاره به تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا به کشور ایران تصریح کرد:

مصداق معروف این است که با الگوپذیری از اقتصاد مقاومتی، تلاش کنیم توسعه صنعت کشور در بخش تولید و فروش دچار مشکل نشود و چرخه آن باعث تداخل نشود و ضمن شناسایی نقاط ضعف زنجیره تولید برای خودکفایی اقدامات ضروری را به انجام برسانیم.

 

*** درک مشترک بین مدیران و پرسنل

 

ارزانی در ادامه ابراز داشت: کمیته دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر صنایع استان باید در مسیری باشد که در کنار آن حس مسؤولیت پذیری، آراستگی، نظم و انضباط کاری و افزایش بهره‌وری و جلوگیری از اتلاف منابع روز به روز سیر صعودی داشته‌باشد و با ارائه برنامه‌های کاربردی، پرسنل و کارکنان را با خود هم ذهن و همراه کنیم و مابین مدیران و پرسنل درک مشترک از مسائل به وجود آید.

 

*** رفع مشکل اشتغال

 

مدیر عامل فولاد هرمزگان در پایان اظهاراتش درباره امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد یکی از معروف های مهم ما رفع مشکل اشتغال است که نباید بگذاریم در صنایع دچار اختلال شود و هیچ معروفی بزرگتر از این نیست که ما نگذاریم در این بحث باری بر روی دوش دولت باشد.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان گفت: بهترین راه ترویج و به اثبات رساندن معروف تاکید برآن و تکرار است تا ملکۀ ذهن مخاطب شود بطوری‌که معروف در ناخودآگاه در وجود انسان به بار بنشیند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شانزده =

کلید مقابل را فعال کنید