اخبار برگزیده

کد خبر:86817
پ
فاقد تصویر شاخص
مدیرعامل فولاد مبارکه:

اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد اتفاق افتاده است

بهرام سبحانی درخصوص شرایط فعلی اقتصاد کشور و لزوم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی اعلام کرد که اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد اتفاق افتاده است.

بهرام سبحانی درخصوص شرایط فعلی اقتصاد کشور و لزوم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی اعلام کرد که اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد اتفاق افتاده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری صنایع ایران، بهرام سبحانی افزود: کاهش اتکا به خارج مصداق اصلی پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد است و بر این اساس، مهندسی معکوس و تأمین نهاده‌های اصلی تولید از جمله قطعات یدکی، روغن‌ها، گریس‌ها، نسوزها و تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی و بومی‌سازی دانش تولید آن از جمله مواردی است که منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد شده است.

 

*** صنعت فولاد حمایت از زنجیره تأمین داخلی را در دستور کار خود قرار داده است

 

مدیرعامل فولاد مبارکه یادآور شد: فولاد مبارکه حمایت از زنجیرۀ تأمین داخلی را در دستور کار خود قرار داده است و بر همین اساس، در زنجیرۀ تأمین فولاد مبارکه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تأمین کنندۀ داخلی و شرکت خدماتی وجود دارند که عمدۀ نیاز فولاد مبارکه را رفع می‌کنند.
وی تصریح کرد: فعالیت فولاد مبارکه در راستای افزایش بهره‌وری و توسعۀ هرچه بهتر تأمین‌کنندگان داخلی است.

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد:

فعالیت‌های مستمر فولاد مبارکه در راستای اهداف بلندمدت شرکت موجب شده دستاوردهای مهمی در حوزۀ بهره‌وری، اثربخشی بازاریابی و فروش، تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، استفاده بهینه از منابع آبی، تکمیل زنجیرۀ ارزش و طرح‌های توسعه حاصل شود.

انتهای پیام///

منبع
شرکت فولاد مبارکه اصفهان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید