اخبار برگزیده

کد خبر:70610
پ
فاقد تصویر شاخص

افزایش تولید کنسانتره زغال‌ سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی

میزان تولید کنسانتره زغال ‌‎سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۱۹٫۹۶ درصد افزایش یافت.

میزان تولید کنسانتره زغال ‌‎سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۱۹٫۹۶ درصد افزایش یافت.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری صنایع ایران، شرکت‌های زغال‌ سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان دی، ۵۷۲ هزار و ۱۰۶ تن کنسانتره زغال‎سنگ تولید کردند. این در حالی است که رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۴۸۲ هزار و ۱۵۰ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ امسال، ۴۸۵ هزار و ۴۸۸ تن توسط «شرکت زغال سنگ طبس» و ۸۶ هزار و ۶۱۸ تن از سوی «شرکت زغال سنگ البرز مرکزی» تولید شد.

 

همچنین شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی در ۱۰ ماهه امسال، یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۷۶۸ تن زغال سنگ استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۱۲۶ تن)، ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. در این میان، شرکت طبس یک میلیون و ۷۶ هزار و ۵۸۲ تن و شرکت البرز مرکزی ۱۳۰ هزار و ۱۸۶ تن ماده معدنی استخراج کرد.

 

میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ این شرکت‌ها به مشتریان در مدت یاد شده نیز با ۲۱ درصد رشد، از ۴۶۹ هزار و ۵۰۱ تن مدت مشابه سال قبل به ۵۶۷ هزار و ۳۲۷ تن در ۱۰ ماهه امسال رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۴۸۴ هزار و ۳۵۱ تن و ۸۲ هزار و ۹۷۶ تن بود.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی در ماه دی ۶۲ هزار و ۵۲ تن کنسانتره زغال سنگ «تولید»، ۹۳ هزار و ۲۰۸ تن ماده معدنی «استخراج» و ۵۷ هزار و ۴۵۴ تن کنسانتره «ارسال» کردند که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۵، ۵۹ و ۹۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

کلید مقابل را فعال کنید