اخبار برگزیده

کد خبر:69860
پ
فاقد تصویر شاخص
در حاشیه همایش بیستمین دوره، انتخاب 100 شرکت برتر (IMI

فولاد مبارکه در صدر صد شرکت برتر

فولاد مبارکه موفق به کسب رتبه نخست در بین صد شرکت برتر شد.

فولاد مبارکه موفق به کسب رتبه نخست در بین صد شرکت برتر شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و اخبار صنایع، فولادمبارکه به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده فولاد در کشور و منطقه از نظر تولید فلزات اساسی، موفق به کسب رتبه نخست در بین صد شرکت برتر شد.

***ارتقای ۵ رتبه‌ای فولاد مبارکه در خلق ارزش افزوده

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری صنایع ایران، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، با اعلام این خبر در حاشیه همایش بیستمین سال انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر ،(IMI) افزود: مجتمع فولاد مبارکه در خلق ارزش افزوده هم در بین ۱۰۰ شرکت برتر جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد که نسبت به دوره نوزدهم ۵ رتبه ارتقاء پیدا کردیم.

*** رتبه نخست برای فولاد مبارکه در بخش فروش فلزات اساسی

سبحانی با اشاره به موضوع فروش، گفت:

فولاد مبارکه سال گذشته در بخش فروش فلزات اساسی نیز با فروش بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان، رتبه نخست را در بین شرکت‌های فولادی بدست آورد.

*** فولادمبارکه دارای بالاترین ارزش افزوده در میان شرکت‌های فولادی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه ارزش فروش، صادرات و اشتغال از جمله شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر بود، افزود: فولاد مبارکه از مجموعه‌هایی است که کل حلقه‌های تولید از نخستین مرحله سنگ آهن تا مرحله آخر که تولید محصول نهایی است، در داخل خود دارد و از این حیث بالاترین ارزش افزوده را در بین شرکت‌های فولادی کشور دارد .

*** چشم‌انداز فولاد مبارکه؛ تولید فولاد خام با ظرفیت ۱۲٫۵ میلیون تن

سبحانی در خصوص تولید فولاد خام در مجموعه فولاد مبارکه نیز، گفت:

 ظرفیت تولید فولاد خام در ۳ گروه فولادسازی مبارکه، شامل فولاد مبارکه ، فولاد صبا و فولاد هرمزگان درحال حاضر ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزارتن است.

وی اضافه کرد: براساس هدف‌گذاری انجام شده، تولید فولاد خام در مجموعه فولاد مبارکه، طی ۳ سال آینده یعنی تا آخر سال ۹۸، با راه اندازی فولاد سپید دشت در استان چهارمحال و بختیاری و اجرای طرح توسعه ای ۱٫۵ میلیون تنی در فولاد هرمزگان به ۱۲٫۵ میلیون تن، خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در پایان، گفت:

باتوجه به پیش بینی تولید ۵۵ میلیون تن فولاد خام در سال ۱۴۰۴، شرکت فولاد مبارکه سعی می‌کند سهم ۵۰ درصدی خود را در تامین فولاد کشور با ایجاد ۲۰ میلیون تن ظرفیت جدید، حفظ کند و البته لازم به ذکر است، برخی از طرح‌ها طی ۳ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام///

منبع
مرکز اطلاع رسانی و اخبار صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

کلید مقابل را فعال کنید