اخبار برگزیده

کد خبر:115211
پ
فاقد تصویر شاخص
رئیس فروش داخلی شرکت فولاد هرمزگان:

۱۴ هزارتن محصول فولاد هرمزگان در بازار داخل عرضه شد

رئیس فروش داخلی شرکت فولاد هرمزگان از عرضه حدود ۱۴۰۰۰ تن محصول کیفی به بازار در چهار ماهه ابتدای سال جاری با همت وتلاش مجموعه فروش داخلی خبر داد.

رئیس فروش داخلی شرکت فولاد هرمزگان از عرضه حدود ۱۴۰۰۰ تن محصول کیفی به بازار در چهار ماهه ابتدای سال جاری با همت وتلاش مجموعه فروش داخلی خبر داد.

 

*** استراتژی فروش محصول فولاد

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، رئیس فروش داخلی شرکت فولاد هرمزگان با بیان این که استراتژی فروش محصول کیفی با توجه به ارزش افزوده بالاتر آن در جایگاه ویژه ای قراردارد افزود:

یکی از مهمترین چشم اندازهای مجموعه فروش در تابلوی اهداف شرکت، فروش حداکثری محصولات کیفی است که در این راستا توانسته‌ایم مطابق با برنامه فروش این قبیل محصولات ، حدود ۱۴۰۰۰ تن را در بازار عرضه کنیم.

 

*** تولید گرید های ویژه در شرکت فولاد هرمزگان برای اولین بار

 

میثم چعبی هم چنین اظهار کرد: یکی از گرید‌های ویژه ای که اولین بار در شرکت تولید می شود گرید‌های با حداکثر کربن ۴۹% می باشد که توانسته‌ایم با بازار یابی و جذب مشتریان جدید برای این گروه محصولات، برنامه‌های توسعه بازار و استراتژی‌های حداکثر سازی فروش و درآمد را محقق نماییم.

به گزارش خبرگزاری صنایع، رئیس فروش داخلی شرکت فولاد هرمزگان ضمن تشکر از همکاران سایر واحدهای شرکت فولاد هرمزگان اضافه کرد:

در تیر ماه سال جاری میزان فروش داخلی رشد صد درصدی نسبت به برنامه داشت که این میزان فروش در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز از رشد حدود ۱۷ درصد حکایت دارد و امیدواریم تا با توجه به برنامه ریزی‌های مدون صورت گرفته ، به این روند تداوم بخشیم.

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =

کلید مقابل را فعال کنید