اخبار برگزیده

کد خبر:115177
پ
فاقد تصویر شاخص

جام قهرمانی به البدر رسید

مسابقات فوتبال شش جانبه یادواره شهید مدافع حرم شهیدخلیل تختی نژاد با قهرمانی البدر بندرکنگ به پایان رسید.

مسابقات فوتبال شش جانبه یادواره شهید مدافع حرم شهیدخلیل تختی نژاد با قهرمانی البدر بندرکنگ به پایان رسید.

 

*** مسابقات فوتبال شش جانبه یادواره شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، مسابقات فوتبال شش جانبه یادواره شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد با میزبانی شرکت فولاد هرمزگان و همکاری هیئت فوتبال بندرعباس برگزار گردید.

این مسابقات با حضور ۶ تیم فولاد هرمزگان، شهدای قائم، منتخب زیر ۲۳سال بندرعباس، منتخب بخش تخت، منتخب بخش مرکزی و البدر بندر کنگ در دو گروه سه تیمی و از تاریخ ۲۵ تیر ماه به مدت یک هفته برگزار شد که در پایان دور مقدماتی تیم های شهدای قائم با اختلاف گل زده بیشتر نسبت به فولاد هرمزگان توانست به همراه البدر بندرکنگ در گروه دیگر به فینال مسابقات راه پیدا کند و دو تیم منتخب بخش مرکزی و فولاد هرمزگان نیز دیدار رده بندی این دوره از رقابت ها را برگزار کردند که تیم فولاد توانست با شکست حریف خود به مقام سوم این دوره از رقابت ها دست یابد.

 

*** جام قهرمانی برای البدر در فینال

 

در دیدار فینال که با حضور مسئولین شرکت فولاد هرمزگان، پدر شهید خلیل تختی نژاد، مسئولین هیئت فوتبال بندرعباس و استان، پرویز سالاری عضو شورای شهر بندرعباس برگزار شد تیم البدر بندرکنگ توانست در یک بازی پایاپای و نزدیک با حساب ۳ بر ۲  از سد حریف خود بگذرد و جام قهرمانی را بالای سرد ببرد.

شایان ذکر است ،این مسابقات با حمایت و میزبانی فولاد هرمزگان  و همکاری پایگاه بسیج شهید لشکری ،خدمات عمومی  و  روابط عمومی فولاد هرمزگان   برگزار گردید.

 

*** خصوصیات بارز شهید خلیل تختی نژاد

 

در مراسم اختتامیه این مسابقات پدرشهید خلیل تختی نژاد و پیروزی البدر دقایقی به ایراد سخن پرداخت و گفت از خصوصیات بارز شهید خلیل تختی نژاد ورزشکار بودن، احترام به پدر و مادر، گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودن و فردی که هیچگاه واجبات را ترک نمی کرد ذکر کرد و افزود:

شهید تختی نژاد هم فوتبالیست بود و علاقه شدیدی به ورزش داشت اما برای دفاع از کیان این مرز و بوم و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و دفاع از حریم بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب(س) و مبارزه با گروهک تروریستی و ساختگی داعش به سوریه رفت که به آرزوی قلبی خود رسید و شربت شهادت نوشید و امروز خوشحالیم که این مسابقات در شهر بندرعباس و به نام این شهید برگزار می شود.

 

***  نقش شرکت فولاد حمایت در ورزش استان

 

مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی شرکت فولاد هرمزگان ضمن تبریک به تیم‌های شرکت کننده و پیروزی البدر در این دوره از رقابت‌ها افزود: خوشحالیم که شرکت فولاد به عنوان برگزار کننده این مسابقات با یاد و نام شهید مدافع حرم می باشد و برای پاسداشت شهدا باید بدنبال برنامه‌هایی باشیم که جوانان را بیشتر با اخلاق، رفتار و منش شهیدان آشنا کند.

امید محمدی در ادامه ضمن تشکر از حضور پدر شهید خلیل تختی نژاد در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات یادآور شد فولاد هرمزگان با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود همواره از ورزش استان حمایت‌های لازم را انجام داده‌است.

در پایان تندیس و لوح یادبودی از طرف مهندس ارزانی  مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به پدر شهید تختی نژاد اهدا گردید.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع،  تیم های  البدر بندر کنگ، شهدای قائم و فولاد هرمزگان به ترتیب مقام‌های اول تاسوم   این مسابقات را کسب کردند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نه =

کلید مقابل را فعال کنید