اخبار برگزیده

کد خبر:115217
پ
فاقد تصویر شاخص
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تولید فولاد کشور افزایش یافت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به تولید ۹ میلیون تن صادرات فولاد  کشور در سال گذشته از افزایش تولید فولاد کشور خبر داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به تولید ۹ میلیون تن صادرات فولاد  کشور در سال گذشته از افزایش تولید فولاد کشور خبر داد.

 

***  ظرفیت کشور بیش از این میزان است

 

به گزارش خبرگزاری صنایع،رئیس هیأت عامل ایمیدرو در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در استان کرمان  گفت: ظرفیت کشور بیش از این میزان است.

 

*** ۹ میلیون تن صادرات فولاد کشور در سال گذشته

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: زمانی رویا بود که بتوانیم جزو صادرکنندگان برتر صنایع معدنی در دنیا باشیم اما در سال گذشته ۹ میلیون تن صادرات فولاد کشور بوده است.

 

*** توسعه و اشتغال از مباحث اساسی کشور

 

مهدی کرباسیان با اشاره به ایجاد صنایع پایین دست مس در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، بیان کرد: توسعه و اشتغال از مباحث اساسی کشور است واشتغال در صنایع پایین دست، بسیار بالا است.

 

*** بحران ها و فشارهای بین المللی

 

وی تصریح کرد: روزهای سختی است و مشکلات اقتصادی به دلیل بحران ها و فشارهای بین المللی برای مردم و دولت وجود دارد اما زیبایی هایی که برای کشور اتفاق افتاده است را نباید فراموش کرد.

 

*** نتایج نمایشگاه‌ها

 

وی با اشاره به افزایش تولید فولاد کشور افزود: امیدواریم که برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در استان کرمان موجب توانمندی واحدها، تولید کنندگان و امکانات استان و کشور عرضه شده و سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این حوزه ترغیب کند.

 

*** معادن کوچک

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با اشاره به افزایش تولید فولاد کشور اظهار داشت: توجه و حمایت از معادن کوچک در کشور و استان کرمان مورد تاکید قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در استان کرمان امسال با حضور ۱۲۰ شرکت و در فضایی به وسعت ۹ هزار مترمربع برپا شده است. استان پهناور کرمان به بهشت معادن کشور معروف است

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

کلید مقابل را فعال کنید