اخبار برگزیده

کد خبر:115309
پ
فاقد تصویر شاخص
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان:

تحقق برنامه فروش شرکت فولاد هرمزگان در چهار ماهه ابتدای سال ۱۳۹۷

مجموعه فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان توانست با تحقق برنامه فروش خود در چهار ماهه ابتدای سال ۱۳۹۷ گام مهمی را در راستای نیل به چشم انداز فروش و درآمد پایدار در شرکت فولاد هرمزگان بردارد.

مجموعه فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان توانست با تحقق برنامه فروش خود در چهار ماهه ابتدای سال ۱۳۹۷ گام مهمی را در راستای نیل به چشم انداز فروش و درآمد پایدار در شرکت فولاد هرمزگان بردارد.

 

*** رشد عرضه محصولات و فروش شرکت در بازار داخلی و خارجی 

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان گفت: 

در شرایطی که بحران تحریم ، بازارهای داخلی و جهانی را متاثر ساخته و بازاریابی و فروش محصولات را با چالش‌هایی روبه رو ساخته‌است اما با تلاش و همت مضاعف همکاران مجموعه فروش و بازاریابی و برنامه ریزی‌های انجام شده ، توانستیم در چهار ماهه ابتدایی سال جاری ۵۲۱ هزار و ۵۱۴ تن محصول را در بازار داخلی و صادراتی عرضه نماییم که رشدی ۴ درصدی نسبت به برنامه و  ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

 

*** توجه به دگرگونی‌های بازار و تحولات پیچیده جهانی

 

مهدی شکری زاده  افزود : سیاست گذاری های انجام شده با توجه به رسالت سازمان بر مبنای صادرات صورت گرفته است و اما در کنار آن از دگرگونی‌های بازار و تحولات پیچیده جهانی هم غفلت نکرده و پیش بینی‌هایی برای رویارویی با این موقعیت‌ها در نظر گرفته و برنامه‌هایی را تدارک دیده است که در سایه آن از ابتدای سال ۱۳۹۷ شاهد روند رو به رشدی در عرضه محصول به بازار بوده‌ایم و انتظار می رود با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و سیاست‌های اتخاذ شده ، این روند همچنان ادامه‌یابد.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در پایان افزود:

قطعا تحقق برنامه فروش مستلزم همکاری و همدلی همه واحدهای شرکت فولاد هرمزگان می‌باشد که جا دارد از زحمات کلیه همکاران مراتب تشکر خود را ابراز نمایم.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

کلید مقابل را فعال کنید