اخبار برگزیده

کد خبر:115197
پ
فاقد تصویر شاخص
سرپرست بومی سازی و مهندسی قطعات و تجهیزات شرکت فولاد هرمزگان:

بومی سازی یکی از اهداف مهم فولاد هرمزگان

 سرپرست بومی سازی و مهندسی قطعات و تجهیزات شرکت فولاد هرمزگان سیاست واحد بومی سازی ایجاد و نهادینه کردن فرهنگ ارزشی حمایت از تولید داخل را بهبود کیفیت کالای های ساخت داخل در حوزه های مختلف معرفی کرد.

 سرپرست بومی سازی و مهندسی قطعات و تجهیزات شرکت فولاد هرمزگان سیاست واحد بومی سازی ایجاد و نهادینه کردن فرهنگ ارزشی حمایت از تولید داخل را بهبود کیفیت کالای های ساخت داخل در حوزه های مختلف معرفی کرد.

 

*** ساخت داخل قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع 

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، سرپرست بومی سازی و مهندسی قطعات و تجهیزات شرکت فولاد هرمزگان گفت:

با توجه به ضرورت ساخت داخل قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ و کوچک در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در سال های اخیر  و تحقق اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور و با هدف:

 

ایجاد اشتغال پایدار و پویا

جلوگیری از خروج ارز از کشور

ایجاد دانش فنی ساخت در داخل کشور

ایجاد نشاط اجتماعی

افزایش بهره برداری از پتانسیل های داخلی

افزایش کیفیت قطعات و تجهیزات ساخت داخل

تضمین توسعه پایدار

کاهش وابستگی خارجی

ایجاد ونهادینه کردن فرهنگ خود باوری

 خودکفایی

تعالی واحدهای دانش بنیان

 

*** فولاد مبارکه یک الگوی موفق

 

امیر امیر یوسفی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد هرمزگان با الگو برداری از مجتمع فولاد مبارکه به عنوان یک الگوی موفق در سطح کشوراقدام به ایجاد یک واحد منسجم و کارامد در معاونت بهره برداری،مدیریت خدمات فنی و پشتیبانی و در دل دفتر فنی تعمیرات به نام بومی سازی و مهندسی قطعات و تجهیزات نمود.

 

*** امکان بومی سازی قطعات و تجهیرات موجود در خط تولید

 

وی گفت: این واحد با اولویت بندی قطعات و تجهیرات موجود در خط تولید  که امکان بومی سازی دارند اقدام به برنامه ریزی جهت ساخت داخل آنها همراه با شناسایی و ارزیابی سازندگان توانمند داخلی می نماید که نتیجه آن تامین قطعات مورد نیاز سایت در مدت زمان کوتاه ،  با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب  در یک فضای رقابتی سالم می باشد تا استرس های ناشی از پیچیدگیهای فرایند تامین کالا و عدم دسترسی به سازنده را کاهش دهد و به عنوان یک واحد خدماتی و پشتیبانی ، تولید مستمر شرکت را تضمین نماید.

 

 

*** توسعه فرهنگ بومی سازی

 

وی افزود: سیاست واحد بومی سازی ایجاد و نهادینه کردن فرهنگ ارزشی حمایت از تولید داخل و بهبود کیفیت کالای های ساخت داخل در حوزه های مختلف می باشد.

خوشبختانه با حمایتهای مجددانه مدیرعامل محترم و مدیریت ارشد سازمان در جهت توسعه فرهنگ بومی سازی  زمینه برای رشد و تعالی این تفکر( بومی سازی ) به شکل مطلوب و فزاینده ای فراهم گردیده و اهمیت موضوع به عنوان یک اصل انکار ناپذیر به عنوان ابزاری مهم در زنجیره تولید نهادینه گردیده است.

از این رو شرکت فولاد هرمزگان با بهره گیری از تجربه نیروهای توانمند و متعهد خود در قالب یک شرکت پیشرو در حوضه بومی سازی در سطح استان در تلاش است تا در آینده  نزدیک به عنوان یک الگوی شایسته منطقه ای و فرا منطقه ای رسالت خود را در حمایت از کالای ایرانی انجام دهد و با تداوم این روند در سال های آتی مهر تاییدی باشد بر شعار ما میتوانیم در سطح ملی.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، سرپرست بومی سازی و مهندسی قطعات و تجهیزات شرکت فولاد هرمزگان گفت:

بدیهی است این مهم میسر نمیگردد مگر با همفکری و هماهنگی تمامی واحدهای تولیدی و غیر تولیدی شرکت و عزم بیش از پیش مدیران آینده نگر سازمان و حمایت مسئولین استان.

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید