اخبار برگزیده

کد خبر:59215
پ
فاقد تصویر شاخص
با حکم محمد شریعتمداری

رئیس جدید سازمان زمین‌شناسی منصوب شد

وزیر صنعت در حکمی راضیه لک را به عنوان معاون خود و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور جایگزین محمد تقی کره‌ای کرد.

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی راضیه لک را به عنوان معاون خود و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور جایگزین محمد تقی کره‌ای کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و اخبار صنایع، لک فارغ‌التحصیل دکترای تخصصی زمین‌شناسی از دانشگاه تربیت معلم تهران است که پیش از این مدیرکلی دفتر برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور را به عهده داشت.

هدایت و اجرای پروژه‌های ملی و کاربردی از جمله مخاطرات زمین‌شناسی دریاچه ارومیه و پتانسیل‌یابی استحصال املاح اقتصادی از آن (شامل ۱۱ پروژه)، زمین‌شناسی دریایی خلیح‌فارس تا مرز آبی کشور، دو پروژه بین‌المللی با دانشگاه گنت و سازمان زمین‌شناسی بلژیک و همکاری در بیش از ۲۰ پروژه ملی کاربردی نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و اخبار صنایع، دبیر علمی حداقل ۱۰ همایش ملی و بین‌المللی، ناظر بر پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه و مانیتورینگ سواحل سازمان بنادر، رییس کمیته علوم‌زمین یونسکو و نایب رییس کمیته اقیانوس‌شناسی یونسکو از  جمله افتخارات علمی و  اجرایی این بانوی پژوهشگر نیز هست.

 

 

 

انتهای پیام///

کد خبرنگار: ۴۰۴۷۰

کد اپراتور: ۳۱۴۶۳

منبع
اخبار صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =

کلید مقابل را فعال کنید