اخبار برگزیده

کد خبر:105507
پ
فاقد تصویر شاخص
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

۴۷ هزارتن مواد اولیه در راه کارخانه فولاد اهواز / مشکلات برطرف می‌شود

وزیر کار در خصوص فولاد اهواز با اشاره به اظهارات مدیرعامل بانک ملی مبنی بر اینکه ۴۷ هزار تن مواد اولیه در راه کارخانه است و ۲۷ هزار تن مواد اولیه که در کارخانه آماده تولید است، تاکید کرد، اگر با کارگران گفت‌وگو شود تا سه خط موجود را راه‌اندازی کنند، مشکلات برطرف می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشکلات فولاد اهواز با اشاره به اظهارات مدیرعامل بانک ملی مبنی بر اینکه ۴۷ هزار تن مواد اولیه در راه کارخانه است و ۲۷ هزار تن مواد اولیه که در کارخانه آماده تولید است، تاکید کرد، اگر با کارگران گفت‌وگو شود تا سه خط موجود را راه‌اندازی کنند، مشکلات برطرف می‌شود.

*** کارگران فولاد اهواز و ترمیم حقوق

به گزارش خبرگزاری صنایع، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اظهارات سهامدار اصلی کارخانه فولاد اهواز مبنی بر در راه بودن محموله مواد اولیه، از امکان ترمیم حقوق و دستمزدها در میانه سال سخن گفت.

*** بانک ملی به مسئولیت‌های خود عمل کند

محمد شریعتمداری در خصوص عمل کردن سهامدار اصلی شرکت فولاد اهواز به تعهدات خود در قبال کارگران نیز، گفت: این موضوعات در شورای تامین استان مطرح می‌شود و ما از بانک ملی به عنوان مالک می‌خواهیم که به مسئولیت‌های خود عمل کند ولی یک‌سری مسائل جانبی برای استقرار مو تثبیت موقعیت مورد نظر بانک ملی وجود دارد که بتواند مواد اولیه را به موقع تامین و توزیع کند.

*** کارگران کار کنند مشکلات حل می‌شود

وی در ادامه تصریح کرد: مدیرعامل بانک ملی می‌گوید ۱۵۰ میلیارد تومان کالا در انبار دارد ولی امکان فروش آن وجود ندارد و اگر کارگران سرکار رفته و مشغول کار شوند، می‌تواند آنها را به فروش برساند و مشکلات جاری را حل کند.

*** ۴۷ هزارتن مواد اولیه در راه کارخانه فولاد اهواز

به گزارش خبرگزاری صنایع، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تصریح کرد:

کارخانه فولاد اهواز ۷ ماه حقوق عقب افتاده داشته اما ۱۳۸۰ میلیارد ریال در این دوره پرداخت شده و بانک ملی ایران هیچ مشکلی از نظر مدیریت و تامین منابع ندارد و با ورود مواد اولیه نیز سایر خطوط تولید راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید