اخبار برگزیده

کد خبر:93065
پ
فاقد تصویر شاخص

مصرف‌کنندگان محصولات فولادی با ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب خرید کنند

معاون امور معادن و صنایع معدنی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از مصرف‌کنندگان محصولات فولادی و فلزات غیرآهنی خواست با ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب از بورس خرید نمایند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از مصرف‌کنندگان محصولات فولادی و فلزات غیرآهنی خواست با ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب از بورس خرید نمایند.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون امور معادن و صنایع معدنی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر افزود:

مهلت ثبت نام مصرف‌کنندگان فولادی در سامانه بهین‌یاب تا بیستم شهریور ماه می‌باشد و پس از آن تاریخ، صرفا لیست‌های سامانه بهین‌یاب ملاک عمل می‌باشد.

 

محمد فروهر افزود: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی مصرف‌کننده واقعی فلزات به دلیل عدم خرید در سنوات گذشته از بورس کالا امروز نمی‌توانند از بورس خرید نمایند مقرر گردیده کلیه واحدهای صنعتی مصرف‌کننده محصولات فوق در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند تا بتوانند از بورس خرید کنند.

 

*** بیستم شهریور آخرین فرصت ثبت‌نام محصولات فولادی

 

فروهر تصریح کرد: کلیه مصرف‌کنندگان محصولات فولادی موظف هستند تا بیستم شهریور ماه آخرین وضعیت خود را در سامانه بهین‌یاب وارد تا پس از بررسی‌های استانی و راستی‌آزمایی اطلاعات، برای خرید به بورس کالا معرفی شوند.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون امور معادن و صنایع معدنی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت:

قیمت پایه فولاد در بورس تعیین می‌شود و مصرف‌کنندگان محصولات فولادی می‌توانند از طریق بورس کالا ، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند و واحدهای کوچک و واحدهایی که امکان خرید از بورس را ندارند می‌توانند به صورت مچینگ و طبق روال گذشته از واحدهای تولید کننده خرید کنند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید