اخبار برگزیده

کد خبر:115827
پ
فاقد تصویر شاخص
مدیرفروش فولاد هرمزگان:

افزایش فروش و تداوم صادرات مستلزم تقویت نگاه حمایتی است

مدیرفروش شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تداوم چهارساله کسب عنوان صادرکننده نمونه استان توسط فولاد هرمزگان از افزایش فروش و تداوم صادرات با الزام تقویت نگاه حمایتی گفت.

مدیرفروش شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تداوم چهارساله کسب عنوان صادرکننده نمونه استان توسط فولاد هرمزگان از افزایش فروش و تداوم صادرات با الزام تقویت نگاه حمایتی گفت.

 

*** صادرکننده برتر استان هرمزگان برای چهارمین سال متوالی

 

به گزارش خبرگزاری صنایع،مدیرفروش شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس با بیان اینکه این شرکت موفق گردید برای چهارمین سال متوالی، عنوان صادرکننده برتر استان هرمزگان را کسب نماید اظهارداشت: در سال ۹۶ حدود یکمیلیون  و ۱۰۰ هزار تن صادرات محصول داشتیم که نسبت به سال ۹۵، ده درصد افزایش داشته است.

 

*** ۷۰ درصد برنامه فروش محصولات فولاد هرمزگان برای صادرات

 

مهدی شکریزاده در ادامه افزود: نکته مهم این است که تقریبا ۷۰ درصد برنامه فروش محصولات فولاد هرمزگان برای صادرات تعین شده است و بهخاطر موقعیت جغرافیایی که شرکت فولاد هرمزگان در کشور دارد، سعی شده تا در بخش صادرات فروش حداکثری داشته باشد.

 

*** استراتژی شرکت فولاد هرمزگان حضور موثر دربازارهای صادراتی است

 

مدیرفروش فولاد هرمزگان با بیان اینکه، استراتژی شرکت فولاد هرمزگان حضور موثر دربازارهای صادراتی است بیانداشت: در سال ۹۷ نیز برنامههای صادرات را حفظ خواهیم کرد، چراکه نگاه شرکت فولاد هرمزگان، نگاهی صادراتمحور است.

شکریزاده، هدفگذاری شرکت فولاد هرمزگان را برای تامین نیاز بازار داخلی به گریدهای خاص و تمایز در ابعاد اشارهداشت و گفت: تامین نیاز بازارهای داخلی به ویژه تولید محصولات دارای ارزش افزوده بالا، مطابق با توان فولاد هرمزگان جزء اولویتهای اصلی این شرکت است.

 

*** الزامات فروش موفق

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، فروش موفق را در گرو مطالعات، تحقیقات و شناسایی بازارهای مناسب دانست و افزود: در شرکت فولاد هرمزگان با مطالعات صورتگرفته در بازارهای هدف صادراتی توانسته فروش قابل توجهی به کشورهای اروپا، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و همچنین شبه قاره هند و جنوب شرق آسیا داشته باشد.

 

*** وجه تمایز محصولات فولاد هرمزگان را نسبت به سایر شرکتها

 

مدیر فروش شرکت فولاد هرمزگان در ادامه وجه تمایز محصولات فولاد هرمزگان را نسبت به سایر شرکتها از لحاظ کیفی و ابعاد عنوانکرد و بیانداشت: این توانایی را داریم تا بهعنوان پیشرفتهترین کارخانه فولاد کشور، محصول اسلب تا عرض ۲۰۰۰ میلیمتر را تولید و به بازارهای مصرف عرضه کنیم که در خاورمیانه بینظیر است.

 

*** حفظ برند فولاد هرمزگان 

 

شکریزاده با اشاره به حضور موفق چندساله در بازارهای صادرات و حفظ برند فولاد هرمزگان در بازارهای جهانی گفت: اسلب هرمزگان بهعنوان یک محصول شناخته شده در بازارهای جهانی رضایت مشتریان را جلب کرده است.

 

*** پیامد تحریمها برای فولاد هرمزگان

 

وی با بیان اینکه پیامد تحریمها تاحدودی تاثیر در صادرات شرکت داشته است افزود:

با اینحال طبق مطالعات صورتگرفته در راستای حفظ و توسعه بازارها، در قالب سناریوهایی، سعی کردهایم تا آثار تحریمها را به حداقل برسانیم اما لازم است دولت با بستههای حمایتی از صادرکنندگان در صنعت فولاد پشتیبانی کند.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، مدیرفروش شرکت فولاد هرمزگان در پایان اظهارات خود مهمترین مبحث مورد توجه شرکتهای فعال در صادرات را نگاه اقتصادی دانست و اعلام کرد:

شرکت فولاد هرمزگان با استفاده از این نگاه، توانسته موفقیتهای زیادی را کسب نماید.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
فولاد هرمزگان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

کلید مقابل را فعال کنید