اخبار برگزیده

کد خبر:185
پ
۲۵۱۹۴۶۰
درچهارمحال وبختیاری؛

فرهنگ سازی کاهش هزینه های مجالس ترحیم ضروری است

شهرکرد- معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ سازی کاهش هزینه های مجالس ختم و ترحیم درچهارمحال وبختیاری ضروری است. به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی کاهش هزینه های مجالس ختم درچهارمحال وبختیاری ضروری است، اظهار داشت: در برخی نقاط استان […]

شهرکرد- معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ سازی کاهش هزینه های مجالس ختم و ترحیم درچهارمحال وبختیاری ضروری است.
به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی کاهش هزینه های مجالس ختم درچهارمحال وبختیاری ضروری است، اظهار داشت: در برخی نقاط استان هزینه های بسیار زیادی برای مجالس ختم و ترحیم انجام می شود که ضرورت دارد مجالس عزا به صورت ساده برگزار شود.
وی عنوان کرد: این موضوع با جدیت پیگیری می شود و راهکارهای لازم برای فرهنگ سازی کاهش هزینه های مجلس ترحیم ارائه می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه تاکید کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه موجب حل شدن بسیاری از مشکلات امروز جامعه می شود.
وی اظهار داشت: باید تلاش کرد که از تمام ظرفیت های برای ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه استفاده کرد.
آسیب های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: آسیب های اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.
جواد کارگران عنوان کرد: نشست های مختلف برای بررسی آسیب های اجتماعی از تمام زوایا در سطح استان در حال برگزاری است و راهکارهای لازم برای حل این مشکلات اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: تبیین ارزش های اسلامی در جامعه ضروری است.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =

کلید مقابل را فعال کنید