اخبار برگزیده

کد خبر:81392
پ
فاقد تصویر شاخص
در سال‌جاری

بهره‌برداری ۵۰ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری ۵۰ طرح صنعتی در سال‌جاری، در این استان خبر داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری ۵۰ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری، خبر داد.

 

*** ۹۱۷ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری صنایع ایران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۹۱۷ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری با سرمایه‌گذاری حدودا ۱۳ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰ هزار و ۷۳۲ نفر در دست اجرا است، گفت: برای امسال ۵۰ طرح هدف‌گذاری شده که به بهره‌برداری برسند.

سیدنعیم امامی اظهار کرد: امسال تاکنون ۳۸ جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

امامی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای ۳۸ جواز صادر شده ۹۵۶ میلیارد ریال بوده که این میزان سرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده جوازهای صادر شده در رسته‌های صنایع معدنی کوچک، صنایع شیمیایی، پلیمری‌، لوله و بسته‌بندی بوده است.

امامی با اشاره به وجود یک هزار و ۸۰ واحد صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری در قالب ۲۰ شهرک صنعتی، تصریح کرد: از این تعداد ۸۰۰ واحد صنعتی در نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی و مابقی بیرون از شهرک‌های صنعتی قرار دارند که ۸۰۰ واحد صنعتی به طور متوسط با ۵۰ درصد از ظرفیت تولید فعالیت می‌کنند.

امامی گفت: در سال گذشته ۵۰ واحد راکد و تعطیل با سرمایه‌گذاری ۷۴.۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۵۷ نفر، مجددا احیا و به بهره‌برداری رسیدند.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عمده طرح‌های مورد بهره‌برداری امسال در زمینه‌های صنایع فلزی، کانی‌های غیر فلزی، معدنی، چوب و پتروشیمی هستند، گفت: مهم‌ترین طرح قابل افتتاح تا پایان سال جاری پتروشیمی لردگان با سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پانزده =

کلید مقابل را فعال کنید