اخبار برگزیده

کد خبر:188
پ
hejab
امام جمعه شهرکرد:

خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خانواده ها نقش مهمی در ترویج […]

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دارند، اظهار داشت: عفاف وحجاب از بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.
وی عنوان کرد: باید خانواده ها در مسیر ترویج ارزش های اسلامی در خانواده حرکت کنند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ شدن ارزش های اسلامی در جامعه است، گفت: باید در برابر تهاجم های فرهنگی دشمن ایستاد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید مجالس ترحیم با هزینه کم برگزار شود، بیان کرد: در مجالس ترحیم باید به مفاهیم و ارزش های اسلامی و قرآنی توجه شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: توسعه فرهنگ قرآن خوانی در مجالس ترحیم ضروری است.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید