اخبار برگزیده

کد خبر:82074
پ
فاقد تصویر شاخص
خبرگزاری صنایع گزارش می‌دهد:

تکذیب تعطیلی ۲ کارخانه فولاد در قزوین

تعطیلی و توقف فعالیت ۲ کارخانه فولاد قزوین و آرمان شفق در این شهرستان، تکذیب شد.

تکذیب تعطیلی ۲ کارخانه فولاد در قزوین و آرمان شفق در این شهرستان، اعلام شد.

 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری صنایع ایران، تعطیلی ۲ کارخانه فولاد در قزوین کاملا تکیب می‌شود و موضوع صرفا مشکلات داخلی میان اداره تصفیه و سرمایه‌گذار می‌باشد.

یکی از رسانه‌ها در پایان هفته گذشته خبری در خصوص تعطیلی موقت و توقف فعالیت ۲ کارخانه فولاد قزوین و آرمان شفق و بلاتکلیفی دست‌کم ۳۰۰ کارگر منتشر کرد که این موضوع صحت نداشته و بی پایه و اساس است.

 

*** تکذیب تعطیلی ۲ کارخانه فولاد در قزوین

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صنایع، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکستان در گفتگو با رسانه‌ها در این خصوص، گفت: این ۲ کارخانه از سال‌های گذشته ورشکسته شده بودند اما زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی مشغول فعالیت هستند.

 

*** مشکلات داخلی به معنای تعطیلی نیست

 

سید مجید موسوی در ادامه اضافه کرده: اداره تصفیه و امور ورشکستگی، این ۲ کارخانه را به یک سرمایه گذار اجاره داده که اکنون به مساله کوچکی با اجاره کننده برخورد کرده و این به معنی تعطیلی و عدم فعالیت نیست.

 

*** سیاه نمایی و ناامید کردن کارگران بر خلاف موازین اخلاقی و رسانه‌ای است

 

 

وی افزود: بزرگ کردن مشکلات، سیاه نمایی و ناامید کردن کارگران در این شرایط به هیچ وجه از یک رسانه داخلی انتظار نمی رود و امیدواریم اصحاب رسانه به رعایت موازین اخلاقی و رسانه ای پایبند باشند.

 

*** کارگران بلاتکلیف نیستند و حقوق آن‌ها پرداخت خواهد شد

 

موسوی اضافه کرد: کارگران این ۲ واحد صنعتی به هیچ وجه بلاتکلیف نیستند و اداره تصفیه و امور ورشکستگی در هر شرایطی حقوق آن‌ها را پرداخت خواهد کرد.

 

*** سازمان صمت استان قزوین تکذیب کرد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صنایع، در تماس با مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در خصوص تعطیلی ۲ کارخانه فولاد در قزوین ، خبر مذکور تکذیب و تاکید شد، کارگران نگران حقوق خود نباشند.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید