اخبار برگزیده

کد خبر:279
پ
keshmir
اسلام آباد به دهلی هشدار داد:

بروز جنگ در صورت عدم کنترل تحرکات هند در خطوط مرزی «کشمیر»

ارتش پاکستان با هشدار به دهلی در خصوص تحرکات اخیر این کشور در خطوط مرزی کشمیر خواستار کنترل اقدامات هند در مناطق مرزی مشترک شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از داون نیوز، «ساحر شمشاد میرزا» مدیر بخش عملیات های نظامی ارتش پاکستان در تماس تلفنی با همتای هندی خود از طریق خط تلفن […]

ارتش پاکستان با هشدار به دهلی در خصوص تحرکات اخیر این کشور در خطوط مرزی کشمیر خواستار کنترل اقدامات هند در مناطق مرزی مشترک شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از داون نیوز، «ساحر شمشاد میرزا» مدیر بخش عملیات های نظامی ارتش پاکستان در تماس تلفنی با همتای هندی خود از طریق خط تلفن ویژه میان ارتش های دو کشور همسایه، مراتب اعتراض شدید طرف پاکستانی را نسبت به اقدام روز یکشنبه نیروهای هندی و تیراندازی به سمت ماشین حامل نیروهای ارتش پاکستان اعلام کرد.
روز یکشنبه، شلیک نیروهای هندی به سمت ماشین حامل نیروهای ارتش پاکستان در مناطق کوهستانی کشمیر، موجب سقوط این ماشین به داخل رودخانه و جان باختن ۴ نفر از آنان شد.
میرزا در تماس تلفنی، از طرف هندی خواست تا اقدامات و تحرکات نیروهای خود را تحت کنترل داشته باشد زیرا برخی تحرکات ممکن است به درگیری های نظامی شدید و بروز جنگ بین طرفین منجر شود.
این مقام ارشد نظامی پاکستان گفت: ما قصد نداریم به گذشته و به زمانی که بین دو کشور جنگ هایی رخ داده، بازگردیم اما انجام چنین اقدامات و تحرکاتی از سوی نیروهای هندی ممکن است موجب انجام واکنش هایی به مراتب شدیدتر از سوی طرف پاکستانی شود.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : کشمیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =

کلید مقابل را فعال کنید