اخبار برگزیده

کد خبر:100681
پ
فاقد تصویر شاخص
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

افزایش ۱۵ میلیون تنی ذخایر قطعی معدنی در استان

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان از افزایش حدود ۱۵ میلیون تنی ذخایر قطعی معدنی استان خبر داد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان از افزایش حدود ۱۵ میلیون تنی ذخایر قطعی معدنی استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تعداد ۱۳ فقره پروانه بهره‌برداری در حوزه معدن صادر گردیده که با صدور آنها حدود ۱۵ میلیون تن به ذخایر قطعی‌معدنی استان اضافه شده است.

 

*** اشتغال ۸۰ نفری  پروانه‌هایی صادر شده در بخش معدنی سمنان

 

 وی با بیان اینکه این تعداد پروانه بهره‌برداری با سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال صادر شده افزود با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری معدنی زمینه اشتغال حدود ۸۰نفر در بخش معدن استان فراهم شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت:

استخراج سالانه ۲۳ میلیون تن از ۵۹۳ معدن دارای پروانه بهره‌برداری در استان و اشتغال مستقیم حدود ۴ هزار نفر در این بخش با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹هزار میلیارد ریال از توانمندی‌های بخش معادن استان است.

 

 

به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون امور معادن سازمان صمت استان سمنان با اشاره به وضعیت صدور مجوزها در سال‌جاری تصریح کرد:

از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۳۵ فقره مجوز مربوط به حوزه معدن در استان صادر شده است که ۱۶فقره پروانه اکتشاف ، ۶ فقره گواهی کشف و ۱۳ فقره نیز پروانه بهره‌برداری می‌باشد که ظرفیت استخراج در معادن قابل بهره‌برداری استان حدود ۲۴۷ هزار تن می‌باشد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

کلید مقابل را فعال کنید