اخبار برگزیده

کد خبر:68540
پ
فاقد تصویر شاخص
در هفتمین روز از دهه فجر با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت صورت پذیرفت:

افتتاح ۱۵طرح صنعتی و معدنی در استان چهار محال و بختیاری

بهره‎وری از ۱۵ طرح صنعتی و معدنی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در استان چهار محال و بختیاری آغاز شد.

بهره‎وری از ۱۵ طرح صنعتی و معدنی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در استان چهار محال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و اخبار صنایع ایران، حجم کل سرمایه گذاری این طرح  ۴۰۸ میلیارد ریال در بخش‌های صنایع شیمیایی، غذایی، کانی‌های غیرفلزی و نساجی است. این طرح برای ۲۰۴  نفر در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان و کیار اشتغالزایی داشته است.

منصور معظمی در این مراسم با اشاره به مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه فناوری های جدید گفت: باید برای افزایش اشتغالزایی در کشور به سمت تولید محصولات دانش بنیان حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: دولت و سازمان‌های توسعه‌ای به سرمایه گذاران علاقمند با کمال اشتیاق کمک و حمایت خواهد کرد.

معظمی افزود: آینده استان، آینده بسیار خوبی از منظر تولید ارزش افزود ه است هم از نظر صنعت و هم از نظر معدن، این را باید به فال نیک گرفت.

رئیس هیئت عامل ایدرو گفت: اکنون میزان سرمایه گذاری در دست اقدام در این استان ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

همچنین استاندار استان چهار محال و بختیاری در این مراسم گفت: در حوزه صنعت در چند سال اخیر کارهای خوبی در این استان انجام شده ولی نیاز به کار بیشتری است.

استان چهار محال و بختیاری پتانسیل صنعتی کارهای زیادی دارد

به گزارش خبرگذاری صنایع، اقبال عباسی با اشاره به میزان بیکاری این استان گفت: استان چهار محال و بختیاری پتانسیل صنعتی کارهای زیادی دارد همچنین صنعتگر و کارآفرین خوب در استان زیاد است که باید شناخته و هدایت شوند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایدرو
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 6 =

کلید مقابل را فعال کنید