اخبار برگزیده

کد خبر:116601
پ
۶۱۷۶۱۴۵۰
روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری:

اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده به نرخ بلیت پرواز‌های داخلی با تصویب مجلس صورت گرفت

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده به نرخ بلیت پرواز‌های داخلی را براساس تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ سازمان مالیاتی کشور اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده به نرخ بلیت پرواز‌های داخلی را براساس تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ سازمان مالیاتی کشور اعلام کرد.

 

*** افزایش نرخ بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی

 

به گزارش معدن پرس، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای در مورد برخی اظهار نظر‌ها در خصوص افزایش نرخ بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد:

پس از صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر حذف محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در آذرماه سال جاری و متعاقبا تصویب شورای عالی هواپیمایی کشوری مبنی بر کاهش نرخ بلیت هواپیما، شرکت‌های هواپیمایی اقدام به کاهش متوسط ۱۵ درصدی نرخ بلیت پرواز کردند.

همچنین فهرست نرخ بلیت‌های پرواز‌های داخلی در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج شده و برای عموم قابل مشاهده است که طبق بررسی‌های انجام گرفته در بسیاری از موارد پایین‌تر از نرخ‌نامه اعلامی به فروش رسیده است.

گفتنی است، اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده به نرخ بلیت پرواز‌های داخلی براساس تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ سازمان مالیاتی کشور است.

لازم به ذکر است، با نظارت میدانی و رصد سیستم‌ها و کانال‌های فروش بلیت توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین پیگیری گزارشات مردمی، نرخ‌ها تحت کنترل بوده و نسبت به چگونگی ارائه بلیت هواپیما نظارت‌های لازم و مستمر صورت می‌گیرد.

*** در صورت مشاهده تخلف گزارش دهید

 

به گزارش معدن پرس، گفتنی است به مسافران بخش هوایی اکیدا توصیه می‌شود از مراکز و کانال‌های فروش معتبر و دارای مجوز، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند و در صورت مشاهده فروش بلیت خارج از نرخ‌نامه اعلام شده مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا اقدام مقتضی در برخورد با هرگونه تخلفات احتمالی انجام گیرد.

 

انتهای پیام///

منبع
معدن پرس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 1 =

کلید مقابل را فعال کنید