اخبار برگزیده

کد خبر:116342
پ
معدن پرس گزارش می‌دهد:

پیام مدیرعامل شرکت مس به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک گفت.

 

*** پیام مدیرعامل شرکت مس

 

به گزارش معدن پرس، در متن پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران آمده است:

به نام خدا

ایران عزیز در سالگردی دیگر از انفجار نور استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی نشات گرفته از اسلامیت و اراده مردم، در افقی جهانی قرار گرفته است؛ افقی که شعاع نور آن از دایره مرزها گذشته و در اقصی‌نقاط گیتی گسترده شده است.
اکنون که عزت و اقتدارمان با همت تلاشگران در مسیر پیشرفت و توسعه در ابعاد گوناگون علمی، اقتصادی و صنعتی محقق شده، با نگاهی بر داشته‌های پربهای عرصه تولید و سازندگی به این حقیقت پی خواهیم برد که این بنای شکوهمند، بی‌گمان، بیش از هرچیز بر خودباوری، نوآوری و تحول‌گرایی متکی بوده است.
همان‌گونه که در ۴۳ سال تاریخ پرشکوه انقلاب، مدیران، مهندسان و کارکنان صنایع کشور با پشتوانه روحیه مقاومت در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند بوده‌اند، در ادامه نیز با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، گام دوم این مسیر را با اتکای به عزم و تلاش خود برخواهند داشت.
افزایش تولید و بهره‌وری، بومی‌سازی دانش، ارتقای مهارت و همگامی با فناوری روز صنعت مس از جمله مهم‌ترین اهدافی است که در برهه کنونی دنبال کرده و یقین قلبی داریم پیمودن مسیر شکوفایی صنعت ملی و به‌ویژه صنایع ملی مس ایران، منظومه افتخارات بین‌المللی‌مان را پربارتر خواهد کرد.
فرخنده باد چهل‌وسومین طلوع فجر انقلاب و درخشان باد خورشید ایران سرافراز اسلامی.

اردشیر سعدمحمدی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

 

 

انتهای پیام///

 

منبع
معدن پرس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

کلید مقابل را فعال کنید