اخبار برگزیده

کد خبر:118
پ
alborz
معاون استاندار البرز:

عملیات احداث کلینیک شهید رجایی کرج از سر گرفته می‌شود

کرج – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مشکلات موجود بر مسیر پروژه کلینیک شهید رجایی پیگیری و برطرف شده همچنین بنا است روند اجرایی طرح ادامه پیدا کند. به گزارش خبرنگار مهر، خسرو ارتقایی در شورای فنی استان البرز که از پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: روند بازدید از پروژه […]

کرج – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مشکلات موجود بر مسیر پروژه کلینیک شهید رجایی پیگیری و برطرف شده همچنین بنا است روند اجرایی طرح ادامه پیدا کند.
به گزارش خبرنگار مهر، خسرو ارتقایی در شورای فنی استان البرز که از پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: روند بازدید از پروژه ها به صورت مستمر و دوره ای در حال انجام است‌.
وی با اشاره به اینکه احداث ساختمان پزشکی قانونی استان البرز در حال انجام است، افزود: تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات طرح های ملی و سفر رئیس جمهوری به استان البرز مورد بررسی قرار می گیرد که تاکنون اسکلت ساختمان بنا و از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به وضعیت دیگر پروژه و طرح های استان، گفت: مدرسه قلم با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی با بهره مندی از اعتبار سال ۹۶ اداره کل نوسازی مدارس تاپایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
ارتقایی در ادامه با اشاره به پروژه کلینیک شهید رجایی (وابسته به دانشگاه علوم پزشکی) که مدتی متوقف شده بود، خاطرنشان کرد: مشکلات موجود بر مسیر این پروژه پیگیری و برطرف شده همچنین بنا است روند اجرایی طرح ادامه پیدا کند.
معاون استاندار با بررسی و بیان نقطه نظرات پیرامون روند تکمیل طرح فرهنگی و ورزشی امامزاده محمد (ع)، گفت: تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه با توجه به نیاز منطقه ضروری است، مقرر شد با همکاری اداره کل اوقاف اقدامات لازم پیرامون این طرح اتخاذ شود.
وی با اشاره به اینکه برای پروژه های پزشکی قانونی، کلینیک شهید رجایی و مدرسه قلم حدود شش میلیارد تومان از اعتبارات دولتی هزینه صرف شده است، اعلام کرد: نهایی شدن این طرح ها به بودجه نیاز دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: پروژه استخر طرح فرهنگی ورزشی امامزاده محمد به اعتباری بالغ بر۸ میلیارد تومان نیاز دارد که تا کنون سه میلیارد تومان برای این امر هزینه شده است.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =

کلید مقابل را فعال کنید