اخبار برگزیده

کد خبر:68354
پ
فاقد تصویر شاخص

رکورد تولید شمش در شرکت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان موفق شد برای سومین بار رکورد ماهانه خود را در تولید شمش، بهبود بخشد و به افزایش ۵ درصدی در محصول نهایی دست یابد.

شرکت فولاد خوزستان موفق شد برای سومین بار رکورد ماهانه خود را در تولید شمش بهبود بخشد و با تولید ۳ میلیون و ۱۴۴ هزار تن شمش تا پایان دی ماه، به افزایش ۵ درصدی در محصول نهایی دست یابد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و اخبار صنایع ایران، تولید شمش شرکت فولاد خوزستان در دی ماه به رقم ۳۲۹ هزار تن و رکورد ارسال محصول صادارتی به ۲۵۳ هزار تن رسید که هر دو رقم، رکوردهای تازه‌ای در تولید و ارسال ماهانه فولاد خوزستان محسوب می‌شوند.

 

در این خصوص رکورد تولید ماهیانه فولاد برای سومین مرتبه در سال جاری ارتقاء یافته است.

 

رکورد پیشین تولید ماهانه مربوط به شهریور ماه امسال با ۳۱ روز کاری و به میزان ۳۲۸ هزار و ۳۸۴ تن بود که هم اکنون در سی‌روز دی‌ماه پشت سر گذاشته شده است.

 

***رشد ۵ درصدی تولید ده ماهه شمش فولاد خوزستان و محقق شدن اهداف برنامه‌ای امسال شرکت

 

به گزارش خبرگذاری صنایع، رشد ۵ درصدی تولید ده ماهه فولاد خوزستان نسبت به مدت مشابه پارسال در حالی است که تا کنون اهداف برنامه‌ای امسال شرکت نیز کاملا محقق شده است که این رکورد‌شکنی و موفقیتها بیانگر تلاش، همدلی و البته دانش فنی کارکنان تلاشگر و متخصص شرکت فولاد خوزستان، در راستای رسیدن به “اقتصاد مقاومتی” است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
شاتا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هجده =

کلید مقابل را فعال کنید