اخبار برگزیده

کد خبر:79
پ
shir
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی:

روزانه ۸۰۰ تن شیر از ۷ استان کشور خریداری می شود

ارومیه – معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مرکز تعاونی روستایی ایران در ارومیه گفت: روزانه ۸۰۰ تن شیر از هفت استان کشور خریداری می شود. به گزارش خبرنگار مهر، حسین صفایی ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از طرح های تعاون روستایی استان با بیان اینکه در راستای خرید تضمینی شیرخام در کشور از هفت […]

ارومیه – معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مرکز تعاونی روستایی ایران در ارومیه گفت: روزانه ۸۰۰ تن شیر از هفت استان کشور خریداری می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین صفایی ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از طرح های تعاون روستایی استان با بیان اینکه در راستای خرید تضمینی شیرخام در کشور از هفت استان روزانه شیر خریداری می شود افزود: برای تعادل بخشی به عرضه شیر خام در هفت استان کشور روزانه ۸۰۰ تن شیر خریداری می شود.
وی اجرای قانون تضمینی خرید از کشاورزان را مهمترین وظیفه تعاون های روستایی عنوان کرد و اظهارداشت: ۱۶۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده که ۵۰ هزار تن آن توسط شبکه خرید تعاون روستایی بوده و برنامه ریزی برای خرید دانه های روغنی هم انجام شده است.
صفایی تکمیل زنجیره های تولید را یکی از راههای پایین آوردن هزینه های تولید کشاورزان و بالابردن کیفیت محصولات کشاورزی عنوان کرد و در خصوص برنامه ریزی برای تکمیل این زنجیره ها گفت: ۵۸۰ پروژه بزرگ و متوسط در کشور تعریف شده است و یک خط اعتباری هزار میلیاردی هم برای تکمیل پروژه ها تعریف شده و امید است با نهایی شدن یک و نیم میلیارد دلار کمک از صندوق توسعه ملی توسعه اشتغال پایدار در کشاورزی جان تازه ای بگیرد.
معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران از طرح مشترک با وزارت نیرو برای مدیریت بحران آب کشور خبر داد و افزود: در هر استان یک دشت شناسایی شده و برای مدیریت بحران آب برنامه های مدیریتی با مشارکت سازمان های تعاون های روستایی در حال اجراست.
وی با بیان اینکه بحران های آب، فناوری، مشارکت، بهره وری و بازار مهمترین چالش های صنعت کشاوزی کشور است عنوان کرد بحران آب، فناوری، مشارکت، بهره وری و بازار از مشکلات صنعت کشاورزی کشور است و سازمان های تعاون روستایی با بالا بردن مشارکت های کشاوزان باید در رفع این بحران ها نقش خود را ایفا کنند.

منبع
مهر نیوز
کلیدواژه : سلامتشیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پانزده =

کلید مقابل را فعال کنید