اخبار برگزیده

کد خبر:117438
پ
جلال+رشیدی+کوچی+
نماینده مجلس:

بازگشت کارخانه آزمایش مرودشت به چرخه تولید پس از ۱۵ سال تعطیلی

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس از بازگشت کارخانه آزمایش مرودشت به چرخه تولید پس از حدود ۱۵ سال تعطیلی خبر داد.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس از بازگشت کارخانه آزمایش مرودشت به چرخه تولید پس از حدود ۱۵ سال تعطیلی خبر داد.

 

*** کارخانه آزمایش از خصوصی‌سازی تا تعطیلی

 

به گزارش معدن پرس، به نقل از صنایع، کارخانه آزمایش مرودشت که قدمت آن به ۷۰ سال پیش بر می‌گردد یکی از تولیدکنندگان به‌نام و مطرح لوازم خانگی در کشور محسوب می‌شود که در اواسط دهه ۸۰ به‌دلیل عدم اهلیت سنجی اصولی در هنگام واگذاری، گرفتار مالکان جدیدی شد که متأسفانه عزمی برای تولید نداشتند و این کارخانه را در سراشیبی سقوط قرار دادند.

رئیس جمهور پس از نامه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت ورود لوازم خانگی و حمایت از محصولات داخلی در سفر به استان فارس از این کارخانه بازدید کرد و پیگیر راه‌انداری مجدد آن شد.

حالا پس از گذشت شش‌ماه از سفر رئیس جمهور از استان فارس خبرگزاری صنایع در گفتگو با نماینده مردم، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس پیگیر آخرین وضعیت کارخانه آزمایش شده است که در ادامه خلاصه‌ آن را ملاحظه خواهید نمود.

 

آزمایش

 

*** بازگشت کارخانه آزمایش مرودشت به چرخه تولید

 

جلال رشیدی کوچی در گفتگوی اختصاصی با صنایع در خصوص آخرین وضعیت شرکت آزمایش مرودشت، اظهار کرد:

شرکت آزمایش در اواسط دهه ۸۰ پس از واگذاری به بخش خصوصی به‌دلایل مختلفی، تعطیل شد که پس از پیگیر‌های جدی و سفر رئیس جمهور به استان فارس و بازدید از این شرکت، دستوراتی صادر شد که منجر به تشکیل کارگروه‌هایی قوی در استانداری و اداره‌کل صمت استان فارس شد که پس از آخرین جلسه‌ای که با حضور مدیران مجموعه مادر، مدیران کارخانه آزمایش، نماینده بانک ملت (به‌عنوان بانکی که بیشترین طلب را از این کارخانه دارد) و دو معاون وزیر صمت و… برگزار شد، طبق توافقات صورت گرفته، قرار بر این شد که بزودی در فاز اول، دو خط تولید در کارخانه آزمایش با اشتغال‌زایی حدود صد نفر فعال شود.

 

*** چشم‌انداز کارخانه آزمایش مرودشت

 

به گزارش معدن پرس، نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس با بیان اینکه گام دوم راه‌اندازی این کارخانه ظرف شش ماه دوم سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد، ادامه داد:

در گام دوم نیز اضافه کردن خطوط تولید در دستور کار خواهد بود که به‌صورت گام به گام انجام خواهد شد که این امر می‌تواند به یک اشتغال پایدار در کارخانه آزمایش منجر شود که من به عنوان نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان بر این فرآیند نظارت خواهم کرد.

 

در پایان می‌توانید ویدئو گفتگو اختصاصی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس با خبرگزاری صنایع را مشاهده فرمائید:

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید